Voordelen van de Cloud voor Managed Service Providers & de geoutsourcede Helpdesk

Voordelen van de Cloud voor Managed Service Providers & de geoutsourcede Helpdesk

25-01-2012ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Volgens Gartner gebruikt op dit moment 10% van de Enterprise IT-organisaties een IT Service Management oplossing vanuit de Cloud. Binnen 5 jaar zal dit percentage exponentieel zijn gegroeid naar 50%.

Deze whitepaper geeft u inzicht in de voordelen van het inzetten van Software as a Service (Saas) voor IT Service Management voor zowel organisaties die de Helpdesk willen outsourcen als voor de Managed Service Provider (MSP).

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]