SaaS ITSM-oplossing reduceert infrastructuur en onderhoudskosten drastisch

SaaS ITSM-oplossing reduceert infrastructuur en onderhoudskosten drastisch

31-01-2012ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Legacy IT Service Management oplossingen dragen een stevig prijskaartje met zich mee. De kosten voor implementatie, aanpassingen, licensering, upgrades, onderhoud en benodigde infrastructuur resulteren in een TCO die buiten proporties is. IT Service Management geleverd vanuit een Software as a Service (Saas) model geeft een drastische reductie vanuit TCO perspectief. Geen noodzaak tot hoge up-front investeringen, geen verborgen kosten, geen onderhoudskosten die van tijd tot tijd stijgen en geen hoge consultancy vergoedingen voor iedere keer wanneer u een kleine wijzigingen wilt.

Wanneer u een ITSM project gaat starten of overweegt om een bestaande implementatie te upgraden dan is nu het moment om inzicht te krijgen hoe IT Service Management geleverd vanuit een Saas model van toegevoegde waarde voor uw organisatie kan zijn. Deze whitepaper geeft u inzicht in de werkelijke IT Service Management TCO en hoe de nieuwe generatie ITSM oplossingen uw kwaliteit en efficiency van uw processen verbeteren en operationele kosten reduceren.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]