Datakwaliteit & CRM: Creatie van het unieke klantbeeld

Datakwaliteit & CRM: Creatie van het unieke klantbeeld

08-02-2013ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Effectief klantmanagement vraagt om een eenduidig, compleet en accuraat beeld van de klant. Bedrijven willen dit unieke klantbeeld benutten om verbeteringen in verkoop, service en loyaliteit te realiseren en de concurrentiekracht te verhogen. De realisatie en het onderhoud hiervan is voor veel bedrijven een complexe uitdaging. Deze whitepaper beschrijft middels case studies dat het gebruik van een datakwaliteitsplatform bedrijven helpt om een meetbare ROI te verkrijgen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
CRM | Data Quality
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]