Volwassenheid in IT-dienstverlening

Volwassenheid in IT-dienstverlening

12-04-2012NLWhitepaper
In de whitepapers (‘Standaardisatie van IT-dienstverlening’ en ‘Zelfsturende IT-dienstverlening’) is de ISM-methode en het ontstaan hiervan beschreven. ISM, Integrated Service Management, maakt een einde aan de discussie over de complexiteit en consistentie van ITIL en gaat uit van een standaardmodel van zes processen, gebaseerd op ITIL en ASL. ISM geeft organisaties de grip en ruimte om op resultaten en de business te focussen.

Maar wat maakt nu het verschil? Wat zijn de kritische succesfactoren?

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]