Zelfsturende IT-dienstverlening

Zelfsturende IT-dienstverlening

22-04-2012NLWhitepaper
Ondertussen is bekend dat er iets moet veranderen binnen de IT-afdeling. Maar hoe vind je de juiste oplossing?

In service managementland zijn diverse aanbieders met oplossingen, meestal o.b.v. ITIL. Een volgende stap in de evolutie is gebaseerd op ITIL en ASL en is inmiddels bij veel organisaties in uiteenlopende branches succesvol geïmplementeerd. Deze volgende stap is ISM, Integrated Service Management, een totaaloplossing met complete invoeringsmethodiek en geïntegreerd met ITSM tooling. Lees meer over ISM in deze whitepaper.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]