Standaardisatie van IT-dienstverlening

Standaardisatie van IT-dienstverlening

18-04-2012NLWhitepaper
Business IT-alignment staat op de agenda van veel IT-organisaties. Uit de CIO Study 2011 van IBM is gebleken dat CIO’s wereldwijd vinden dat ICT-medewerkers niet alleen verstand moeten hebben van techniek, maar ook over vaardigheden moeten beschikken om bedrijfsprocessen te snappen.

In de dagelijkse praktijk blijkt echter dat de IT-manager zich wel wil focussen op het samenbrengen van business en IT, maar beperkt wordt door operationele verantwoordelijkheden. Goed functionerende IT-beheerprocessen zijn een basisvoorwaarde en bieden ruimte voor deze focus. Bijzonder handig als je hiervoor een standaard beheerprocesmodel kunt inzetten.

Download deze informatieve whitepaper en ontdek een andere kijk op IT-processen en een unieke invoeringsmethode voor procesverbetering: Integrated Service Management.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]