Drie manieren van Field Service scheduling: strategie en selectie van juiste aanpak

Drie manieren van Field Service scheduling: strategie en selectie van juiste aanpak

01-07-2012ENWhitepaper
Bedrijven die overwegen bedrijfsapplicaties in te zetten voor het managen en optimaliseren van de service buitendienst hebben een grote verscheidenheid in softwareoplossingen waaruit zij kunnen kiezen. In dit document worden drie verschillende manieren van aanpak omschreven die bedrijven kunnen helpen bij het maken van deze keuze. Drie verschillende strategieën die de puzzel oplossen van het hebben van de juiste mensen, op de juiste plaats op het juiste tijdstip.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]