B2B Marketing Automation stroomlijnt uw marketing- en salescampagnes

B2B Marketing Automation stroomlijnt uw marketing- en salescampagnes

19-04-2012ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Tegenwoordig nemen marketingteams steeds meer omzetverantwoordelijkheid, leveren ze meer strategische ondersteuning aan salesteams en streven ze ernaar om meer business efficiënter te sluiten. Marketing Automation-systemen bereiken dit doel snel en eenvoudig.

Deze whitepaper beschrijft waarom organisaties, die een Marketing Automation-systeem implementeren voor het ondersteunen van hun marketing- en salesactiviteiten, in staat zijn om hun lead flow beter en efficiënter te managen. Aan de hand van case studies wordt beschreven hoe u met dergelijke systemen uw marketingcampagnes kunt optimaliseren en een snellere en beter voorspelbare inkomstencyclus kunt creëren.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]