Verhogen van klantentrouw door effectief inspelen op klantbehoeften binnen reis- en vervoersbranche

Verhogen van klantentrouw door effectief inspelen op klantbehoeften binnen reis- en vervoersbranche

02-05-2012ENWhitepaper
Een loyalty-programma alleen is niet meer voldoende om te zorgen dat klanten u trouw blijven en uw organisatie zich onderscheid in de markt. Inzicht in klantgedrag en –behoeften is veel belangrijker. Hierdoor kunt u snel en effectief anticiperen op hun wensen en de relatie verder aanhalen, zodat ze wel voor u blijven kiezen. Lees in deze whitepaper over een analytics-oplossing die speciaal ontwikkeld is voor de reis- en vervoersbranche, waarmee de serviceverlening richting de klant wordt verbeterd en vraag en aanbod optimaal op elkaar kan worden afgestemd.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]