Customer Analytics voor banken: maximaliseer de winstgevendheid van klanten in vier stappen

Customer Analytics voor banken: maximaliseer de winstgevendheid van klanten in vier stappen

02-05-2012ENWhitepaper
Wilt u als bank uw winstgevendheid ook op langere termijn veiligstellen, dan moet u uw klanten door en door kennen. Alleen zo kunt u meer business uit bestaande klanten halen, de klanttevredenheid en -trouw verhogen, grote groepen klanten kostenefficiënter bedienen en beter anticiperen op klantbehoeften.

Lees hoe speciale customer analytics-oplossingen uw bank helpen begrijpen wat uw klanten nu willen en straks doen. Ontdek hoe u zo de effectiviteit van uw marketingactiviteiten én uw bedrijfsresultaten verhoogt.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]