DIO Drogisterijen realiseert concurrentievoordelen met Next-Generation BI-tool

DIO Drogisterijen realiseert concurrentievoordelen met Next-Generation BI-tool

14-05-2012NLReference Case
Drogisterijketen D.I.O. houdt zich uitstekend staande in een sterk concurrerende markt. Maar dat gaat niet vanzelf. Betrokken franchisenemers, een uitgekiend assortiment, scherpe prijzen, hard werken en ….. gestroomlijnde informatievoorziening geven DIO een concurrentievoordeel. Met behulp van Next-Generation Business Intelligence kan elke gebruiker, zonder tussenkomst van IT, ad-hoc analyseren en rapportages draaien op grote datavolumes binnen enkele seconden, wat resulteert in gedetailleerd inzicht en een schat aan informatie.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]