B-to-B Customer Portal: informatie met klanten delen voor betere service en lagere kosten

B-to-B Customer Portal: informatie met klanten delen voor betere service en lagere kosten

13-06-2012NLWhitepaper
Terwijl consumenten al jaren online bankieren, shoppen, verzekeringen afsluiten, declaraties indienen en vakanties boeken, sturen B-to-B bedrijven elkaar nog een papieren catalogus, bestellen telefonisch en ontvangen faxen ter bevestiging. Het B-to-B segment is nog steeds niet in staat gebleken deze ‘Customer Experience’ aan hun klanten te bieden.

Op dit moment zijn het hoofdzakelijk B-to-C bedrijven die gebruik maken en profiteren van de mogelijkheden. B-to-B wordt vooralsnog afgeschrikt door de effecten op de bedrijfsvoering, de kosten en tijdsinvestering. Dat is jammer, want een Customer Portal levert juist verlaging van kosten, verhoogde klantloyaliteit en daardoor meer omzet en rendement op.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]