In drie stappen naar beter klantbehoud en meer groei

In drie stappen naar beter klantbehoud en meer groei

14-06-2012ENWhitepaper
Negentig procent van de CEO's van verzekeringsmaatschappijen ziet het aanhalen van klantcontact als strategische topprioriteit voor de komende vijf jaar. Veel verzekeraars zijn echter nog steeds te veel gericht op acquisitie en claimafhandeling. Ze weten te weinig van hun klanten en houden niet of nauwelijks rekening met diens wensen.


In deze whitepaper leest u wat een succesvolle, klantgerichte strategie precies inhoudt en hoe u in drie stappen uw klantbehoud verbetert en meer groei realiseert.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]