Klanten binden door perfect in te spelen op hun behoeften bezorgt retailers concurrentievoordeel

Klanten binden door perfect in te spelen op hun behoeften bezorgt retailers concurrentievoordeel

19-06-2012ENBusiness Case
Zwakke macro-economische omstandigheden, nieuwe concurrenten die uit het niets opduiken, technologische ontwikkelingen die de markt op zijn kop zetten: de detailhandel staat onder grote druk. Er is maar één constante en dat is de klant. Retailers die hun klanten echt doorzien, kunnen hun aanbod en merkbeleving daar perfect op afstemmen en zo klanten aan zich binden.


Lees hoe slimme retail-ketens analyseoplossingen inzetten voor het doorgronden en voorspellen van de behoeften en het gedrag van hun klanten en daarmee hun succes vergroten.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]