Integreren van front- en backoffice zorgt voor procesverbeteringen en optimalisatie van bedrijfsresultaten

Integreren van front- en backoffice zorgt voor procesverbeteringen en optimalisatie van bedrijfsresultaten

02-09-2012NLReference Case
Voorheen werkte Co-maker, softwareontwikkelaar voor de autobranche, met Exact Globe voor de financiële administratie en diverse andere systemen. Echter waren de financiële- en projectadministratie niet aan elkaar gekoppeld. Dit zorgde ervoor dat het maken van facturen veel tijd kostte en de klanten vaak vragen hadden over deze facturen. Bovendien was er weinig inzicht in lopende processen. Om sneller inzicht in projecten te krijgen en aanzienlijke tijdsbesparingen te realiseren, is er gekozen voor een oplossing waarmee alle bedrijfsprocessen rondom projecten zijn geïntegreerd.
Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]