Realiseer effectiever werken binnen SLA’s met Service Management oplossing

Realiseer effectiever werken binnen SLA’s met Service Management oplossing

11-07-2012NLReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Een leverancier van Managed Services en Outsourcing diensten worstelde met de uitdaging hoe zij continu inzicht konden krijgen in de kosten en kostendifferentiatie rondom de diensten die zij aanbieden. Vooral het dagelijks aansturen van de operatie en het bewaken van gecontracteerde Service Level Agreements (SLA) was tijdsintensief, waardoor er minder tijd beschikbaar was voor het analyseren van de resultaten. Door het implementeren van de Priox Service Management suite werkt men (kosten)effectiever binnen de SLA’s en is er een aanzienlijke kwaliteitsverbetering van de dienstverlening gerealiseerd.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]