Service Assurance is essentieel voor het succes van consumer-driven IT

Service Assurance is essentieel voor het succes van consumer-driven IT

15-08-2012ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Door IT geleverde diensten hebben een directe impact op de business. Een slechte eindgebruikerservaring kan leiden tot lagere productiviteit, een afname van salestransacties en een stijging van CAPEX- en OPEX-kosten. Het is daarom erg belangrijk dat uw organisatie het effect van applicatie-, netwerk- en infrastructuurcomponenten op de service quality leert begrijpen. Ontdek de nieuwste benaderingen voor het optimaal afstemmen van uw IT-dienstverlening op uw business en omarm consumer-driven IT zodat u verzekerd bent van een positieve gebruikservaring en betere diensten kunt leveren, ook in hybride omgevingen.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]