Van Social Media naar Social CRM: Lever de waarde die uw klanten verwachten

Van Social Media naar Social CRM: Lever de waarde die uw klanten verwachten

11-09-2012ENWhitepaper
Door de wereldwijde explosie van Social Media-gebruik voelen bedrijven de druk om te zijn waar hun klanten zijn. Vandaag de dag bevindt deze spil van klantactiviteiten zich in toenemende mate binnen sociale netwerken. Echter veroorzaakt het gebruik van Social Media als kanaal voor klant engagement steeds meer uitdagingen als het gaat om Customer Relationship Management (CRM).

Door Social Media zijn het de klanten (en hun zeer invloedrijke virtuele netwerk) en niet de bedrijven die de gesprekken leiden. Bedrijven moeten deze verschuiving omarmen met een nieuwe strategie, Social CRM, zodat ze via Social Media kunnen leveren wat hun klanten relevant en waardevol vinden.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]