Nieuwe ‘mobiel economische tijd’

Nieuwe ‘mobiel economische tijd’

13-12-2012ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Deze studie laat zien hoe smartphones en tablets hebben geholpen om ‘dode tijd’ van consumenten en kenniswerkers om te zetten in tijd voor mobiele inkoop, werk en netwerken. Deze gewonnen tijd wordt gedefinieerd als nieuwe ‘mobiele economische tijd’. Uit onderzoek blijkt dat slimme consumenten de dode tijd gebruiken om 38 dagen op jaarbasis terug te winnen door online diensten te gebruiken. Ook toont het onderzoek het belang aan van het garanderen van een optimale gebruikerservaring, altijd en overal, zodat de slimme consumenten die dode tijd op een efficiënte manier kunnen invullen.

Ontdek hoe uw organisatie kansen kan pakken door gebruik te maken van deze nieuwe, mobiele economische tijd om inkomsten en groei te stimuleren.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]