Predictive Analytics brengt de retail-sector naar een hoger niveau: slimmere shopping experience

Predictive Analytics brengt de retail-sector naar een hoger niveau: slimmere shopping experience

03-10-2012ENWhitepaper
Om zichzelf te onderscheiden, klantgerichtheid op te bouwen en uitstekende service te kunnen bieden, dienen retailers hun portfolio te matchen met de merkbeleving die online, in winkels en via mobiele devices wordt ervaren. Klantgegevens zijn uitgegroeid tot een concurrerende tool.


Een predictive analytics-oplossing geeft retailers inzichten die hen in staat stellen de shopping experience aan te passen en de organisatie operationeel efficiënter, klantgericht en zeer winstgevend te maken. Deze whitepaper onderzoekt de praktische toepassingen van predictive analytics binnen de retail-sector en deze gebruikt kan worden om een slimmere shopping experience te leveren.

Ons aanbod is vernieuwd! Deze whitepaper is niet meer beschikbaar. Kijk hieronder voor meer recente whitepapers over dit onderwerp.
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]