Case Study: Hoe verbetert u de processen rondom productlancering met Business Process Management?

Case Study: Hoe verbetert u de processen rondom productlancering met Business Process Management?

11-10-2012ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Het lanceren van nieuwe producten in de markt op een snelle en efficiënte manier is de belangrijkste uitdaging voor retailers en producenten. Het stroomlijnen van alle activiteiten, van product setup naar lancering, vereist optimale coördinatie tussen de afdelingen Sales, Marketing, Operations, Logistics en partners. Deze uitdaging wordt alleen maar groter door de eisen die per sector verschillend zijn.

Lees in deze case study hoe een middelgrote producent van zorgproducten een dergelijke uitdaging is aangegaan en met behulp van Business Process Management (BPM) processen rondom productlancering heeft geautomatiseerd.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]