Business Service Management: Het groeipad van een BSM-oplossing

Business Service Management: Het groeipad van een BSM-oplossing

23-02-2013NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Een belangrijke karakteristiek van Business Service Management (BSM) is dat deze uit een verscheidenheid aan geïntegreerde functies bestaat zodat de IT-beheerafdeling de business effectief en efficiënt ondersteunt. Maar iedere organisatie heeft een andere behoefte aan IT-ondersteuning en heeft daarin een bepaalde mate van volwassenheid bereikt. Dat betekent dat steeds een juiste fit gevonden moet worden tussen wat de BSM-oplossing biedt, waar de organisatie staat en wat deze nodig heeft.

Om een goede fit mogelijk te maken is een Drie-Fasen-Model ontwikkeld. Met dit model kan een klant zowel de huidige (“IST”) als de gewenste situatie (“SOLL”) situatie bepalen. Het groeipad naar een BSM-oplossing kan vervolgens ondersteund worden door het Drie-Fasen-Model, maar ook met een Blauwdruk en een transitieplan.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]