Customer Centricity staat nog in de kinderschoenen

Customer Centricity staat nog in de kinderschoenen

03-03-2013NLOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
In vrijwel alle sectoren wordt de concurrentiestrijd heviger. De slag om de klant is in volle gang. Organisaties groot en klein moeten zich aanpassen aan de wensen en behoeftes van hun klanten. Die klant bepaalt namelijk het succes van het bedrijf. Veel organisaties willen hun klant centraal stellen, maar hoe dat in de praktijk gebeurt, verschilt van bedrijf tot bedrijf. In deze whitepaper ontdekt u de stappen die een organisatie kan zetten om (meer) customer centric te worden en welke aspecten daarbij een rol spelen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
SAS
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]