Web optimalisatie en online testing resulteert in meer aankopen bij grote webwinkel

Web optimalisatie en online testing resulteert in meer aankopen bij grote webwinkel

13-03-2013ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Grote webwinkels maken steeds vaker gebruik van website optimalisatie technieken als multivariate testing en behavioral targeting om de online klantervaring van bezoekers te verbeteren. Testing stelt deze bedrijven in staat om meerdere varianten van content te presenteren en te ontdekken aan welke presentatie de bezoekers hun voorkeur geven. Met behavioral targeting leren bedrijven hun bezoekers beter kennen, zodat zij relevante informatie en gerichte aanbiedingen kunnen introduceren. ShopNBC, één van de grootste thuiswinkel netwerken in Amerika, heeft een dergelijk traject succesvol uitgerold.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Webdevelopment
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]