Meer leads genereren zonder negatieve impact op SEO dankzij multivariate web testing

Meer leads genereren zonder negatieve impact op SEO dankzij multivariate web testing

13-03-2013ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Met meer dan 1 miljoen unieke website bezoekers per maand, was CreditCards.com op zoek naar een manier om productaanbiedingen van haar partners te optimaliseren. Het doel was het maximaliseren van leadgeneratie en tegelijkertijd het risico voor het uitrollen van nieuwe siteontwerpen te reduceren, zonder negatieve impact op search engine optimization (SEO) inspanningen. Dankzij multivariate testtechnologie kan zij tests van haar website enorm snel implementeren zonder negatieve impact op search rankings.
Registratie vereist
Relevante artikelen
Webdevelopment
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]