De Customer Intelligence App (CIA) biedt een geïntegreerd multi-channel beeld van klanten

De Customer Intelligence App (CIA) biedt een geïntegreerd multi-channel beeld van klanten

01-09-2013ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Voor retail managers en -analisten die genoeg hebben van inflexibele, weinig transparante en geïsoleerde CRM- en analytics-oplossingen is er nu de Customer Intelligence Appliance (CIA). Deze appliance biedt een geïntegreerd ‘multi-channel’ beeld van klanten, best practices-rapportage, de mogelijkheid tot segmentatie naar klantengedrag en analytics accelerators.

In tegenstelling tot de eerder genoemde oplossingen integreert de CIA klantgegevens uit de virtuele en fysieke wereld. Daarbij wordt de toegang tot de gedetailleerde klanteninformatie niet beperkt en worden deze geïntegreerde data niet blootgesteld via andere bedrijfskritische retailsystemen en –processen.

Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM | CRM | Customer Intelligence
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]