Slordig IT Risk Management heeft onherstelbare reputatieschade tot gevolg

Slordig IT Risk Management heeft onherstelbare reputatieschade tot gevolg

01-09-2013ENOnderzoek
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Bedrijfsreputaties zijn steeds moeilijker te beheren in het digitale tijdperk en kan eenvoudig negatief worden beïnvloed door een aantal factoren, waaronder het falen van IT. Uit het Global Reputational Risk en IT 2012 onderzoek blijkt dat organisaties meer aandacht besteden aan de relatie tussen IT-uitval en reputatieschade.

Op basis van dit onderzoek onder 427 senior executives wereldwijd is de conclusie duidelijk: IT risico’s kunnen de productiviteit van bedrijven in gevaar brengen, klantrelaties onder druk zetten en uiteindelijk het klantvertrouwen onherstelbaar beschadigen.

Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM | Risk Management
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]