Hoe opdrachtgevers en opdrachtnemers tevreden kunnen samenwerken, ondanks de SLA

Hoe opdrachtgevers en opdrachtnemers tevreden kunnen samenwerken, ondanks de SLA

09-04-2013NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Het invoeren en werkend krijgen van Service Level Agreements (SLA) brengt in de praktijk vaak complicaties met zich mee. Aanbieders voldoen niet aan de verwachtingen en verwijten de afnemers dat ‘ze steeds iets anders willen’. Regelmatig leiden SLA’s tot ruzie en zelfs tot rechtszaken. In het best case scenario ontslaat er slechts een apathische houding over-en-weer. Een soort ‘het is niet anders’ houding.

Deze whitepaper beschrijft de problematiek van SLA's, helder inzicht in de kern van de oorzaken en een concrete aanpak om de problemen duurzaam op te lossen.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]