Vodafone Ierland realiseert world-class service met Business Service Management (BSM)

Vodafone Ierland realiseert world-class service met Business Service Management (BSM)

16-05-2013ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Vodafone Ierland behaalde een ROI van 300% door het vervangen van reactieve, introspectieve en gefragmenteerde IT-processen door een effectiever geïntegreerd, end-to-end IT-management framework. Nu kunnen zij services met aantoonbare en meetbare voordelen leveren en is er aanzienlijk bespaard op kosten rondom incident monitoring.

Naast 300% ROI in het eerste jaar op een investering in Business Service Management (BSM) van €409.000 bespaart Vodafone nu jaarlijks € 612.000 op het gebruik van monitoring tools van derden. En met sterk verbeterde incident monitoring realiseerden zij:

- 28% minder grote incidenten
- Een daling van 77% van de cumulatieve maandelijkse service downtime
- Een afname van 75% van service restauratie tijden bij ernstige incidenten
- Een daling van 66% in de gemiddelde tijd waar klanten last ondervonden van IT-incidenten

Registratie vereist
Relevante artikelen
HP | IT Service Management & Control
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]