Van proces naar persoonlijk: maak de stap naar een klantgerichte organisatie

Van proces naar persoonlijk: maak de stap naar een klantgerichte organisatie

20-08-2014NL
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Financiële instellingen werken hard om het klantvertrouwen, dat in de laatste jaren erg onder druk is komen te staan, te herstellen. Klantbelang is een belangrijk thema binnen de financiële wereld en de sense of urgency is groot.

Lees deze richtlijnen en tips om het heft in eigen handen te nemen. Maak de stap naar een klantgerichte organisatie die weet wat er bij de klant leeft en begrijpt dat klantbehoeften centraal staan in de dienstverlening. De kwaliteit van uw data en een centraal klantbeeld helpen u hierbij. De klant weet namelijk al lang wat hij wil; u hoeft alleen maar te volgen.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]