De breekpunten van een ITSM-strategie

De breekpunten van een ITSM-strategie

02-07-2013ENBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
System management vendors beginnen te beseffen dat IT-professionals niet in staat zijn om business initiatieven, zoals business service management (BSM), te ondersteunen tot een niveau waarop zij hun dagelijkse IT-processen en -activiteiten efficiënt genoeg kunnen beheren. Deze e-guide laat zien hoe system managers door business service management worden gedwongen om de productiviteit van IT-processen te verbeteren door het benadrukken van integratie, automatisering, vereenvoudiging en zichtbaarheid. Daarnaast ontdekt u hoe een service-fundament een ITSM-strategie kan maken of breken.
Registratie vereist
Relevante artikelen
HP | ISM
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]