Predictive analytics is essentieel voor effectief Business Service Management (BSM)

Predictive analytics is essentieel voor effectief Business Service Management (BSM)

26-06-2013ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Architectonische en functionele veranderingen in de manier waarop service management oplossingen met elkaar samenwerken, zorgen voor grote veranderingen in de markt. Centraal in deze evolutie staat de noodzaak om data uit verschillende, ‘betrouwbare’ bronnen realtime te kunnen verwerken, modelleren en analyseren. Dit rapport bespreekt de redenen achter de toenemende populariteit van predictive analytics bij het aangaan van deze uitdagingen en kijkt naar de Service Health Analyzer (SHA) als de analytische kern van het bredere BSM-initiatief.
Registratie vereist
Relevante artikelen
HP | Predictive analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]