Omzetten van klantdata in permanente klantwaarde dankzij het First Time Right-principe

Omzetten van klantdata in permanente klantwaarde dankzij het First Time Right-principe

20-08-2014ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Organisaties hebben behoefte aan een leidraad om automatisch en snel te kunnen controleren of de klantgegevens die zij genereren, al aanwezig zijn in hun database(s). Dit principe heet First Time Right en vormt de basis voor uw up- en downstream data management. Ervoor zorgen dat de invoer van data juist, geldig, volledig en gestandaardiseerd verloopt, is het uitgangspunt van customer lifecycle value. De toepassing van dit principe zorgt ervoor dat de kwaliteit van uw data vanaf het begin wordt gewaarborgd en heeft een positief effect op de tevredenheid onder uw klanten.

Download deze whitepaper om de kwaliteit van uw klantdata te verhogen en om te zetten in permanente klantwaarde.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]