In vijf stappen naar een customer intimacy strategie en verbeterde business performance

In vijf stappen naar een customer intimacy strategie en verbeterde business performance

16-08-2013ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Succesvolle bedrijven halen meer uit de relatie met hun klanten door het combineren van customer intimacy, operational excellence en product leadership. De komst van Social Media en het gebruik van predictive analytics software zorgen ervoor dat een organisatie de behoeften van haar klanten nog beter leert kennen en haar productaanbod kan sturen op de behoeften van de klant. Als u de juiste stappen zet, kunt u dit ook bereiken!
Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM SPSS | Predictive analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]