Customer Analytics: Klantdata is het startpunt van de weg naar succes

Customer Analytics: Klantdata is het startpunt van de weg naar succes

19-08-2013ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Veel organisaties hebben moeite om verzamelde data effectief om te zetten naar bruikbare inzichten. Een effectieve customer analytics-strategie kan resulteren in flinke omzetgroei, onnodige kosten voorkomen en de klanttevredenheid verbeteren. Deze whitepaper beschrijft vier stadia van organisatorische kenmerken en bijbehorende customer analytics-strategieën die organisaties kunnen helpen bij hun jacht naar diepgaande en betere inzichten in het gedrag en de behoeften van hun klanten.
Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM SPSS | Customer Intelligence
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]