De business case van Master Data Management (MDM): De stap naar een klantgerichte organisatie

De business case van Master Data Management (MDM): De stap naar een klantgerichte organisatie

20-08-2014NLBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Klantgericht ondernemen en klantloyaliteit zijn vaak genoemde termen waar bedrijven mee worstelen. De wil om de klant centraal te stellen is duidelijk aanwezig, maar gebrek aan focus en korte termijn-strategieën weerhouden ons ervan om de wil te kanaliseren in acties. Wat moeten organisaties doen om het klantbelang echt centraal te kunnen stellen?

In deze whitepaper wordt u stap voor stap meegenomen door de fases die u moet doorlopen als u kiest voor het doorvoeren van een Master Data Management (MDM)-plan. Maak de stap naar een klantgerichte organisatie die weet wat er bij de klant leeft en begrijpt dat klantbehoeften centraal staan in de dienstverlening.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]