Klanttevredenheid en operationele efficiëntie van uw callcenter in balans brengen is (niet zo) gecompliceerd

Klanttevredenheid en operationele efficiëntie van uw callcenter in balans brengen is (niet zo) gecompliceerd

20-09-2013ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Het is een uitdaging voor bedrijven om met hun klantenservice aan de toenemende eisen van hyper-connected klanten te voldoen. Het is niet meer zo eenvoudig dat wanneer een klant belt met een probleem, het probleem eenvoudig wordt opgelost. Tientallen facetten dragen bij aan de klanttevredenheid.

Deze whitepaper gaat over het in balans brengen van klanttevredenheid en operationele efficiëntie van uw callcenter. Er wordt gekeken naar de standaard operationele omgevingen en processen die complicaties veroorzaken en hoe deze complicaties geëlimineerd kunnen worden.

Registratie vereist
Relevante artikelen
Open Text
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]