PSCU verdubbelt capaciteit dienstverlening en bespaart 300.000 met Smart Process Application

PSCU verdubbelt capaciteit dienstverlening en bespaart 300.000 met Smart Process Application

15-11-2013ENReference Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

PSCU is een van de grootste krediet service organisaties in de VS. Zij werd belemmerd door een zeer handmatig, op papier gebaseerd customer service proces en een gebrek aan inzichten. PSCU had bijvoorbeeld geen inzicht in klantinteracties en de status van de service requests. Bovendien werd klant informatie opnieuw ingevoerd in meervoudige aanvraag silo's. PSCU realiseerde zich dat een nieuwe aanpak nodig was. Om concurrerend te blijven, had PSCU behoefte aan flexibele proces-gebaseerde applicaties. Zij integreerden Smart Process Applications om hun processen, rapportagemogelijkheden en de klantervaring onmiddellijk te verbeteren.

Met het gebruik van Smart Process Applications is PSCU in staat om:

  • Mogelijkheid om nieuwe proces-gebaseerde diensten uit te rollen in 25% van de tijd
  • Dubbele service request te voldoen volume zonder extra mensen
  • Meer dan $ 300.000 te besparen door efficiënter te reageren op verzoeken
  • Uitmuntende klantenservice te leveren met geautomatiseerde processen en volledige zichtbaarheid
Registratie vereist
Relevante artikelen
Open Text | Apps | BPM
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]