Big Data visualisatie en advanced analytics vormen DE tool voor de digitale marketeer van nu

Big Data visualisatie en advanced analytics vormen DE tool voor de digitale marketeer van nu

04-03-2015ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Als digitale marketeer heeft u waarschijnlijk twee gemeenschappelijke doelen met alle andere marketeers: toewerken naar een holistisch beeld van klanten en voorspellen hoe klanten zullen reageren op uw marketinginspanningen. De bottom line is dat het verkrijgen van een holistisch beeld van uw klanten een klassiek probleem is van Big Data, omdat het vereist dat u gigantische hoeveelheden aan digitale data kunt genereren, beheren, integreren en analyseren.

Het goede nieuws? Het wordt veel eenvoudiger om dit soort dingen te doen dankzij ontwikkelingen rondom advanced analytics, data visualisatie en de verwerkingskracht van Big Data. In deze whitepaper kijken we hoe deze technologische ontwikkelingen u in staat stellen om meer voorspellend en voorschrijvend te zijn bij uw digitale en geïntegreerde marketinginspanningen.
Registratie vereist
Relevante artikelen
SAS | Big Data | Business analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]