Hoe en waarom maken COO’s hun operations (processen) meer customer-centric?

Hoe en waarom maken COO’s hun operations (processen) meer customer-centric?

06-03-2014ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
In markten die in toenemende mate real-time, mobiel en op de persoon gericht zijn, stellen operations organisaties de klant steeds meer centraal en zijn zij gefocust op groei. Hierbij worden processen dusdanig ingericht dat de customer experience is zoals het hoort te zijn, om klanten aan te trekken en vast te houden. Echter verschuiven de verwachtingen die deze mensen (consumenten) hebben nu ook naar hun werkplekken.

Deze trend zorgt ervoor dat de verantwoordelijkheden van Chief Operational Officers (COO) verder gaan dan alleen kostenbesparingen en meer efficiency. COO’s spelen ook een grote rol bij het verhogen van de omzet en het actief ondersteunen van top-line groei. Ze zien niet alleen kansen om hun bedrijf te onderscheiden van de rest, ze spelen er ook actief op in. Door het transformeren van processen leveren zij steeds relevantere customer experiences aan de klanten en dragen zij actief bij aan de groei van het bedrijf en de omzet.
Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM | BPM
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]