Essentiële Master Data Management tips voor verzekeraars

Essentiële Master Data Management tips voor verzekeraars

20-08-2014NLWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Veel verzekeraars leggen voor elk verkoopkanaal (waaronder online, call center en persoonlijke gesprekken via buitendienst) separaat gegevens vast in verschillende systemen. Dit leidt er toe dat het unieke klantbeeld vaak ver te zoeken is. Vaak is het niet eens duidelijk of het (binnen één systeem of over meerdere systemen) om dezelfde klant gaat. In het kader van recente compliance maatregelen, zoals Solvency II, is dit een uiterst onwenselijke situatie.

Lees in deze whitepaper hoe datamanagement en gecentraliseerd Master Data Management (MDM) voor klantdata u gaat helpen om aan wet- en regelgeving, zoals Solvency II, te voldoen. Ontdek hoe u als verzekeraar uw operationele efficiency kunt verhogen en hoe de mogelijkheden voor uw sales en marketing beter benut kunnen worden.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]