De vier stadia die u moet doorlopen voor een winstgevend Customer Analytics raamwerk

De vier stadia die u moet doorlopen voor een winstgevend Customer Analytics raamwerk

11-03-2014ENWhitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.
Veel organisaties hebben moeite om verzamelde data effectief om te zetten naar bruikbare inzichten. Een effectieve customer analytics-strategie kan uitkomst bieden en resulteren in flinke omzetgroei, onnodige kosten voorkomen en de klanttevredenheid verbeteren. Deze whitepaper beschrijft vier stadia van organisatorische kenmerken en bijbehorende customer analytics-strategieën die organisaties kunnen helpen bij hun jacht naar diepgaande en betere inzichten in het gedrag en de behoeften van hun klanten.
Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]