Big Data analytics is onmisbaar voor het aantrekken en behouden van (nieuwe) klanten

Big Data analytics is onmisbaar voor het aantrekken en behouden van (nieuwe) klanten

13-03-2014ENBusiness Case
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Big Data en analytics kunnen bedrijven helpen bij het leveren van producten/diensten naar gelang de behoeften van de klant, het werven van nieuwe klanten, het vergroten van de winstgevendheid van huidige klanten en het behouden van de meest waardevolle klanten. Om deze doelen te bereiken dienen bedrijven persoonlijke en relevante berichten te leveren, die zijn gebaseerd op de inzichten uit Big Data. Maar dat is slechts het begin van wat Big Data en analytics kan doen voor uw bedrijf.

Het kan u ook helpen bij het stroomlijnen van processen, het vinden van nieuwe inkomstenbronnen, risicobeheer en het voorkomen van fraude en vervalsing. Bedrijven analyseren vandaag de dag minder dan 1% van het grote aanbod aan binnenkomende data! Door het gebruik van Big Data analytics kunnen bedrijven de manier veranderen waarop zij opereren, meer klanten bedienen en hun producten en diensten verbeteren.

Registratie vereist
Relevante artikelen
IBM | Big Data | Business analytics
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]