Hoe voorkom ik als e-commerce organisatie onveilige online transacties en reputatieschade?

Hoe voorkom ik als e-commerce organisatie onveilige online transacties en reputatieschade?

18-03-2014 Whitepaper
Voeg de whitepaper toe aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Een kritische succesfactor voor e-commerce bedrijven is klantvertrouwen. Klanten gaan in zee met een e-commerce site die een goede online reputatie heeft en waar ze zich veilig voelen als ze persoonlijke- en financiële informatie verstrekken. En ze komen terug als hun transacties veilig en eenvoudig worden afgehandeld. E-commerce bedrijven behalen meer omzet wanneer transactiefraude, fout-negatieven en terugbetalingen tot een minimum worden beperkt en klanten een positieve online ervaring hebben.

Echter zijn de kosten van cybercrime, ondanks de vele investeringen in cybersecurity, nog niet afgenomen. En dat is niet verwonderlijk als je bedenkt dat cybercriminelen opereren als een collectief netwerk terwijl online bedrijven werken in silo's.

Ontdek in deze whitepaper een oplossing die alle traditionele silo's doorbreekt en zorgt voor een uniforme en collectieve bestrijding tegen cybercrime zonder afbreuk te doen aan veiligheid en privacy.

Registratie vereist
Relevante artikelen
ThreatMetrix | Fraude | Cybercrime | E-commerce
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]