IT Beheer

IT beheerIT beheer heeft effect op de gehele organisatie. Door het op de juiste manier beheren van uw IT omgeving kunnen bedrijfsprocessen worden geoptimaliseerd, wat kan leiden tot de verbetering van bedrijfsaspecten als klanttevredenheid, productiviteit, winstgevendheid en het concurrentievermogen. Lees verder over IT beheer.

21-02-2019Whitepaper

Wat is CEO-fraude en hoe zorgt u dat u CEO-fraude voorkomt?

Wat is CEO-fraude en hoe zorgt u dat u CEO-fraude voorkomt?
CEO-fraude wordt door cybercriminelen steeds vaker als middel gebruikt om geld buit te maken bij bedrijven. Wat is CEO-fraude en hoe werkt het? Cybercriminelen doen zich voor als een directeur of manager van een organisatie en vragen bij de...
21-02-2019Whitepaper

Emotet: Malware erger dan WannaCry en moeilijker om te stoppen

Emotet: Malware erger dan WannaCry en moeilijker om te stoppen
Emotet is een uitzonderlijk vervelende, destructieve bedreiging die grote problemen veroorzaakt voor organisaties over de hele wereld. Deze snel bewegende, steeds veranderende malware gebruikt meerdere geavanceerde technieken om je verdediging te...
20-02-2019Whitepaper

Een ontwikkelstraat opzetten in de cloud, zo doe je dat

Een ontwikkelstraat opzetten in de cloud, zo doe je dat

OTAP staat voor Ontwikkeling, Test, Acceptatie en Productie en wordt ook wel een ontwikkelstraat genoemd. Deze woorden geven de fases aan die in software ontwikkeling/implementaties doorlopen moeten worden. OTAP is afgeleid van de Engelse DTAP:...

01-02-2019Whitepaper

Hoe kiest u als ICT professional de juiste communicatie strategie?

Hoe kiest u als ICT professional de juiste communicatie strategie?
Consumenten communiceren tegenwoordig heel anders dan vroeger. Daarnaast verandert het werkgedrag en de werkomgeving drastisch. Als organisatie wil je natuurlijk profiteren van deze ontwikkelingen. Daarvoor is een state-of-the-art ICT omgeving...
30-01-2019Productbrochure

Online Cybersecurity Training: eerstelijns incident respons training voor algemene IT-specialisten

Online Cybersecurity Training: eerstelijns incident respons training voor algemene IT-specialisten

Het creëren van een sterke cybersecurity-houding van bedrijven is onmogelijk zonder de systematische educatie van alle relevante werknemers. De meeste bedrijven bieden cyberveiligheidsonderwijs en -training op twee niveaus: deskundige training...

06-12-2018Productbrochure

Breid je klantenbestand uit met bekroonde beveiliging en het beste MSP-programma

Breid je klantenbestand uit met bekroonde beveiliging en het beste MSP-programma

De internationale MSP-markt explodeert. De branche is naar verwachting tegen het einde van 2022 goed voor $¬245 miljard. Dit recordbedrag is met name te danken aan de exponentiële groei van de hoeveelheid digitale data en het beheer en de...

06-12-2018Productbrochure

Training: bewust zijn van Cybersecurity

Training: bewust zijn van Cybersecurity

Ongeveer 80% van alle cyberincidenten wordt veroorzaakt door menselijke fouten. Bedrijven besteden miljoenen aan bewustwordingsprogramma's voor cybersecurity, maar weinig CISO's zijn echt tevreden met de resultaten. Wat is er mis?

De...

28-09-2018Productbrochure

De specifieke voordelen van het Cloud Data Management platform van Rubrik voor serviceproviders

De specifieke voordelen van het Cloud Data Management platform van Rubrik voor serviceproviders

Serviceproviders spelen een centrale rol bij de transformatie van IT-afdelingen van kostenplaatsen naar waarde-leveranciers. Tegelijkertijd wordt de dienstverlenende industrie steeds concurrerender, gedreven door een verschillende krachten,...

19-01-2010Nieuws

Gemeente Lelystad kiest voor WebNext Zaaksysteem van Inter Access

Gemeente Lelystad kiest voor WebNext Zaaksysteem van Inter Access
De Gemeente Lelystad kiest na een openbare Europese aanbesteding voor het WebNext Zaaksysteem van Inter Access.
18-12-2009Nieuws

Avaya levert nieuwe telefonieapparatuur voor CCC’s van ABN AMRO

Avaya levert nieuwe telefonieapparatuur voor CCC’s van ABN AMRO
Avaya heeft de nieuwe telefonieapparatuur geleverd voor de vijf Customer Contact Centers (CCC’s) van ABN AMRO.
zoeken
Toon:
 
{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.supplier.fullName}}{{item.texts[0].class}}

{{item.texts[0].title}}

{{item.texts[0].title}}
Lees verder>>
 
zoeken
zoeken
Toon:
 
{{item.fullName}}

Whitepapers:
 
zoeken
Toon:
 
{{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.supplier.fullName}}{{item.texts[0].class}}

{{item.texts[0].title}}

{{item.texts[0].title}}
Lees verder>>
 
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]