Whitepaper Library

 

Zoek in de whitepaper library naar business cases, onderzoeken, reference cases, video’s en meer over IT-producten en –diensten. Gebruik de zoekfunctie of sorteer op thema om de whitepapers te vinden die aansluiten bij uw informatiebehoefte.

 


Geavanceerd zoeken
Sorteer op:
 
Toon:

{{item.texts[0].title}}

{{item.texts[0].title}} {{item.published | date:'dd-MM-yyyy'}}{{item.supplier.fullName}}{{item.language}}{{item.texts[0].class}}

Tijd om uw servicedesk te versterken.

Tijd om uw servicedesk te versterken. 11-07-2018Freshworks Inc.ENWhitepaper
De laatste tien jaar is er een groeiende behoefte aan IT-organisaties om servicedesk mogelijkheden tegen lagere kosten te leveren. Hierin zijn twee duidelijke trends te zien. Beide trends zijn gebaseerd op de veronderstelling dat de rol van de servicedesk meestal routinematig en voorspelbaar is. De nu bestaande lage kosten, scriptgebaseerde servicedeskstrategie wordt echter verstoord door twee klantondersteuningtrends:

1. Als gevolg van zelfbediening raken minder eenvoudige, standaard problemen of verzoeken de servicedesk.
2. Gebruikerservaringen van de eindgebruikers verhogen de verwachtingen van de werknemers wanneer het gaat over de service en ondersteuning.

Daarom hebben servicedesks behoefte aan nieuwe benaderingen die hen in staat stellen om meer geschikte IT-ondersteuning en een betere klantervaring te bieden. Deze whitepaper legt uit waarom servicedesk medewerkers moeten worden gestimuleerd om hun initiatieven te gebruiken. Het bieden van inzicht in hoe twee relatief nieuwe IT-ondersteuning benaderingen servicebalies kan helpen omgaan met niet-standaard en onverwachte problemen. Het biedt ook praktisch advies over hoe de juiste omgeving voor personeelsbevordering te creëren en schetst de vereiste managementbenaderingen en operationele veranderingen om te ondersteunen. Kennismanagement en automatisering spelen nog steeds een grote rol bij het garanderen dat de ondersteuning op een optimale manier wordt geleverd.
 
 1
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]

IT vacatures

Top IT vacatures

 
Powered by: ICTwerkt.nl