Tattoo Bob roept unieke actie ‘SMS&Win een tattoo of piercing’ in het leven

27-10-2005

Netsize-oplossing voor mobiele marketing basis voor grotere bekendheid tattoostudio

De bekende Rotterdamse tatoeage- en piercingstudio Tattoo Bob zet mobiele marketing in om zijn diensten onder de aandacht te brengen van een breed publiek. Met de unieke actie ‘SMS&Win een tattoo of piercing’ komen SMS’ers in aanmerking voor een gratis tatoeage of piercing. Netsize, Europees marktleider in het aanbieden van mobiele producten en diensten voor business en entertainment, heeft een op maat gemaakte applicatie geleverd voor deze SMS-actie.

Tattoo Bob is één van de bekendste tattoostudio’s van Nederland. Al ruim 37 jaar is deze studio een begrip in Rotterdam en omstreken. Bekende en onbekende Nederlanders en andere wereldburgers komen naar Katendrecht om zich een permanente lichaamsversiering of opvallende piercing aan te meten. Oprichter Tattoo Bob geldt als één van de grondleggers van de nationale tattooscene. Intussen zijn ook zijn twee zonen en dochter ware specialisten in het vak. Zij werken ook in de studio.

“Het versieren van het lichaam met een tatoeage of piercing gebeurt al duizenden jaren”, verklaart Tattoo Bob. “Het ambacht verandert niet, maar maakt wel een ontwikkeling door. Datzelfde geldt voor technologie. We willen klanten aan ons binden met aansprekende mobiele-marketingacties. Met deze SMS-actie, die gebaseerd is op de Netsize-applicatie, zetten we onze eerste stap op dit gebied. Met onze website zijn we al langer vooruitstrevend bezig. Zo waren we één van de eerste studio’s waar bezoekers online de catalogus kunnen bekijken tegen een kleine vergoeding. Zo kunnen geïnteresseerden op hun gemak thuis een mooi tatoeageontwerp uitzoeken.”

Op de website www.tattoobob.nl is een vraag te vinden. Deelnemers aan de actie sturen een SMS-bericht met BOB en het antwoord op de vraag naar nummer 7010. Onder de juiste antwoorden verloot Tattoo Bob een gratis tatoeage of piercing. Bovendien krijgen alle deelnemers korting op een tattoo of piercing. De kosten bedragen € 1,10 per deelname. De actie loopt tot en met 31 december 2005.

“Steeds meer bedrijven zien de voordelen van mobiele marketing”, zegt Peter Egberts, Sales Director & Operation Manager bij Netsize. “Deze methode kan de basis vormen voor het vergroten van de naamsbekendheid, het stimuleren van winkelbezoek of klantenbinding. De keuze van Tattoo Bob voor onze mobiele-marketingapplicatie onderstreept dat mobiele marketing zich niet beperkt tot de conventionele organisaties, maar geschikt is voor bedrijven uit welke branche dan ook.”

My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]