Handelschaos na Brexit verdwijnt niet vanzelf

21-09-2021
Hoewel de Brexit-deal opluchting voor het internationale bedrijfsleven bracht, gingen de eerste paar maanden van de post-Brexit-handel verre van een (Brits) leien dakje. Van de ene op de andere dag werden consumenten de dupe van de veranderingen: extra kosten, lege schappen of toegangsrestricties voor bepaalde winkels kwamen als een verrassing voor veel klanten. Dit alles werd veroorzaakt door de aangepaste handel tussen het VK en de EU.

Organisaties die zich kunnen schikken in het nieuwe handelslandschap blijven, ondanks de regelgeving, klanten zonder verstoringen bedienen. Maar waar worden consumenten zo kort na de Brexit precies mee geconfronteerd? Hoe kunnen zij deze obstakels tegengaan, en kunnen bepaalde technologische ontwikkelingen hier een rol in spelen? In deze blog leg ik uit waarom deze problemen zich voordoen en hoe bedrijven kunnen zorgen voor de beste kwaliteit van dienstverlening in het post-Brexit-handelslandschap.

Lees verder >>

Relevante artikelen:
Financiële software
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]