Evolve IP

Evolve IP

Kralingseweg 233-235
3062 CE  Rotterdam
Nederland
+31 88 4283111

https://www.evolveip.net/

Mtel, De GespreksPartner in klantcontact

Mtel biedt een compleet portfolio aan slimme ICT / telecom diensten waarmee u uw klantcontact kunt aansturen en monitoren. Deze diensten leveren wij uit de private cloud in een Software-as-a-Service (SaaS) model. U kunt onze diensten eenvoudig integreren met uw bestaande ICT infrastructuur.

Cloud diensten

De Mtel cloud diensten zijn gebaseerd op Best-in-Class software. Wij configureren onze diensten op maat, specifiek voor uw situatie. U hoeft niet te investeren in hardware en software of te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Mtel kunt u starten met de functionaliteit die u nu nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.

Oplossing speciaal voor thuiszorgorganisaties

Thuiszorgorganisaties realiseren zich dat een goede bereikbaarheid van de zelfsturende zorgteams van groot belang is, maar worstelen met de inrichting daarvan. Dit behoort vanaf nu tot het verleden. Speciaal voor thuiszorgorganisaties heeft Mtel een cloud oplossing ontwikkeld die rekening houdt met het dienstrooster van uw medewerkers. Met deze oplossing wordt een telefoongesprek naar de thuiszorgmedewerker altijd opgenomen. Gesprekken naar het centrale teamnummer worden conform het dienstrooster automatisch doorverbonden met de mobiele telefoon van de dienstdoende medewerker. Daarnaast kan een bestaand planningspakket (bijvoorbeeld Ons van Nedap) worden gekoppeld aan de online roosterapplicatie.

Documenten

26-07-2019Evolve IPpdfNLWhitepaper

On Premise vs Cloud Contact Center

On Premise vs Cloud Contact Center
De afwegingen die gemaakt moeten worden om te bepalen welke keuze het best bij uw organisaties past, worden in deze whitepaper uitvoerig belicht.
Lees verder>>
26-07-2019Evolve IPpdfNLWhitepaper

Tips bij het kiezen van de juiste ICT communicatiestrategie

Tips bij het kiezen van de juiste ICT communicatiestrategie
Deze whitepaper biedt inzichten in de verschillende nieuwe communicatiemethoden die er beschikbaar zijn, laat zien op basis van welke criteria de juiste keuze gemaakt kan worden en geeft aan wat er precies voor nodig is.
Lees verder>>
26-07-2019Evolve IPpdfNLWhitepaper

De toegevoegde waarde van Unified Communications as a Service

De toegevoegde waarde van Unified Communications as a Service
Digitale transformatie is echter een voorwaarde voor succes in de dynamisch ontwikkelende markt van vandaag. Bedrijven willen gebruik maken van geavanceerde technologie om te kunnen bloeien en om concurrerender te zijn.
Lees verder>>
01-02-2019EvolveIPpdfNLWhitepaper

Hoe kiest u als ICT professional de juiste communicatie strategie?

Hoe kiest u als ICT professional de juiste communicatie strategie?
Consumenten communiceren tegenwoordig heel anders dan vroeger. Daarnaast verandert het werkgedrag en de werkomgeving drastisch. Als organisatie wil je natuurlijk profiteren van deze ontwikkelingen. Daarvoor is een state-of-the-art ICT omgeving die flexibel en schaalbaar is essentieel. Maar hoe kiest u als IT professional de juiste communicatiestrategie? Lees het in dit whitepaper!"
Lees verder>>
18-11-2016Evolve IPhtmlNLVideo

Animatievideo: On-premise vs cloud contact center

Animatievideo: On-premise vs cloud contact center
U wilt zich bezighouden met strategische ICT zaken, maar in plaats daarvan bent u continu bezig met brandjes blussen. Met de cloud contact center diensten van Evolve IP hoeft u zich niet meer druk te maken over de stabiliteit en het onderhoud van uw bestaande contactcenter systeem. Gaat u uw servicecontract voor uw bestaande centrale nog verlengen of bent u nieuwsgierig naar de voordelen van de cloud? Bekijk hieronder de animatievideo.
Lees verder>>
15-06-2016MtelhtmlNLVideo

Thuiszorgmedewerkers optimaal bereikbaar via één centraal nummer

Thuiszorgmedewerkers optimaal bereikbaar via één centraal nummer
Speciaal voor thuiszorgorganisaties heeft Evolve IP een cloud oplossing ontwikkeld die rekening houdt met het dienstrooster van uw medewerkers. Met deze oplossing wordt een gesprek altijd opgenomen. Gesprekken naar het centrale teamnummer worden conform het dienstrooster automatisch doorverbonden met de mobiele telefoon van de dienstdoende medewerker. Daarnaast kan een bestaand planningspakket (bijvoorbeeld Ons van Nedap of Caress van PinkRoccade) worden gekoppeld aan de online roosterapplicatie.
Lees verder>>
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]