OMNINET

OMNINET

Vaartdijk 3 501
Leuven  3018
België
+32 16 498520
sales@omninet.be
http://www.omninet.be

Over OMNINET

OMNINET is een toonaangevende leverancier van software-oplossingen en de ontwikkelaar van OMNITRACKER, een state-of-the-art softwareplatform dat is ontworpen om bedrijfsprocessen te automatiseren. Deze bedrijfsprocessen kunnen ontworpen en geautomatiseerd worden via het traditionele workflow management principe of via de universele BPMN proces notatie BPMN. OMNINET ziet de BPMN proces notatie als de proces notatie voor de toekomst. Volgens Info-Tech Research Group is OMNINET één van 's werelds toonaangevende ITSM-tool verkopers en een 'Innovator' in Enterprise Service Desk en Business Process Tracking oplossingen. OMNITRACKER is een softwareplatform dat medium- en enterprise klanten ondersteunt om betere controle te krijgen over hun processen en organisaties ondersteunt om meer te doen met minder. Momenteel ondersteunt OMNINET Benelux meer dan 100 enterprise klanten in alle domeinen van de markt.

Documenten

28-01-2015OMNINETpdfENReference Case

Rabobank professionaliseert dienstverlening met OMNITRACKER

Rabobank professionaliseert dienstverlening met OMNITRACKER
 De service dienst Financiële Logistiek binnen Rabobank Nederland is verantwoordelijk voor de afhandeling en opvolging van klantvragen. Klanten moeten hierbij kunnen vertrouwen op goede, adequate en kwaliteitsvolle service. Om dit te garanderen, steunt Rabobank op OMNITRACKER, dat hen alle functionaliteit biedt om hun service organizatie optimaal te doen functioneren.
Lees verder>>
26-01-2015OMNINET BeneluxpdfENReference Case

Hoe OMNITRACKER IT Service Management heel wat besparingen opbracht voor ATTENTIA

Hoe OMNITRACKER IT Service Management heel wat besparingen opbracht voor ATTENTIA
ATTENTIA, één van de marktleiders in België wat betreft HR dienstverlening, implementeerde de OMNITRACKER IT Service Management applicatie. Ondanks een groeiend aantal incidents binnen hun support omgeving, slaagden ze er met de implementatie van OMNITRACKER toch in om de nodige besparingen te doen. Ontdek hoe...
Lees verder>>
26-01-2015OMNINET BeneluxpdfENBusiness Case

DKV | geïntegreerd Client Lifecycle Management & Service Management

DKV | geïntegreerd Client Lifecycle Management & Service Management
IT-specialisten moeten zich kunnen concentreren op hun kerntaken. Ze verliezen in de praktijk echter te vaak tijd met het uitvoeren van basic werkjes. Automatisering kan een oplossing zijn. Dit kan door OMNITRACKER IT Service Management te integreren met Client Lifecycle Management tools. Lees er meer over in deze customer case ...
Lees verder>>
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Kosteloos toegang tot alle informatie
  • Onbeperkt downloaden van whitepapers
  • Altijd up-to-date via de Marqit nieuwsbrieven
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord [vergeten?]

Twitterfeed